Full rulle!

Hej allihopa!
 
Förra helgen så var jag i Lund på boccia-tävling. Jag vann dock inte, men jag kom tvåa i gruppmomentet! Det var en jättetrevlig helg som vanligt men också kämpigt. 
 
I tisdags så började jag med intensivträningen som jag har skrivit i något av mina tidigare inlägg! Som väntat så är det hård träning men det är väldigt hälsosamt för min kropp. Jag kommer nog nå mitt mål som är att gå ner i vikt och det är där jag lägger störst fokus, men också att bli starkare i min bål. Som sagt, det här är en blogg där jag berättar om mina hinder och framgångar! Så jag hoppas ni förstår varför jag berättar, det är för att ni ska förstå min situation som rörelsehindad. 
 
Jag ska på mitt andra styrelsemöte den 15-17 maj. Det ska bli så spännande! Vi ska prata mycket om hur vi ska starta en lokalförening här i Linköping! Så nu är det dax att bli medlemmar för alla er där ute!!! :) För alla er som är 7-25 år är det gratis att vara medlem, är man dock över 25 så är det en årskostnad på 500kr och det är inte bara rörelsehindrade som kan bli medlemmar! Man får mycket för pengarna, så som att åka till Liseberg som kommer att äga rum 5-7 juni i år och andra roliga temahelger. Kontakta mig om ni vill bli medlemmar, så för jag er vidare till rätt person :)
 
Sen har det hänt ett nytt kapitel i mitt liv! Det har börjat en ny assistent och vän hos mig, som är jättetrevlig och jättesnäll! 
 
Så åter igen mycket att göra, därför har jag inte varit inne på ett tag. Men ni vet ju att jag alltid kommer tillbaka ;) 
 
Ha en fortsatt trevlig helg och ramla inte under bordet!
Kram på er!
mitt liv | |
Upp